Arculattervezés FitZone edzőterem számára

Logótervezés · Arculatkialakítás · Arculati elemek

FitZone - logó melegítő felső

A projektről

A FitZone edzőteremről

Az edzőterem alapítója Sárközi Dávid, korábbi élsportoló tornász. A versenysport befejezése után egy Amerikában tett látogatása alkalmával talált rá az akkor még  újnak számító CrossFit sportra. Elvégezte a az edzői engedély megszerzéséhez szükséges képzéseket, és pár évvel ezelőtt megnyitotta a termét. Dávid megszállott egészséges életmód aktivista, és lelkes terjesztője a CrossFit filozófiájának, egy blogot is vezet róla. Termét elsősorban fiatalok, főleg férfiak látogatják, de Dávid nem csak profi sportolókat, hanem kezdőket is vár, mindenféle korosztályból. Jelenleg egy kis képzett csapattal dolgozik, akik a csoportos edzések mellett egyéni edzéseket is vállalnak. Dávid büszke arra, hogy vendégei nem csak a magas színvonalú edzésekért látogatják a termet, hanem a közösségért is, ahol a vendégek egymást biztatva sarkallják magukat kitartásra és nagyobb teljesítményekre.

FitZone logó variációk
Brandboard - FitZone Crossfit

Főbb márkaértékek:

  • fiatalos
  • professzionális
  • dinamikus
  • lendületes
  • határozott
  • összetartó
  • támogató
  • csapatszellem

A logó szimbólumban összekombináltam a terem nevét a CrossFitben használt egyik legjellegzetesebb sporteszközzel, evvel is utalva a sportág gyakorlása által elérhető  eredményekre (állóképesség, erő, kitartás, egyensúly, robbanékonyság …).

Az arculati színek megválasztásakor szempont volt, hogy fiatalos hatást keltsen és mindkét nemet megszólítsa. A fekete erőt képvisel, míg az élénk piros lendületessé teszi a megjelenést.

A projekt keretében elkészült elemek:

  • Logóelrendezések
  • MoodBoard
  • BrandBoard
  • Instagram posztok
  • Logózott arculati elemek (pulóver, edzőtáska, kulacs)

 

A projekt folytatása:

Az arculatkialakítást követően elkészítettem a weboldalt is, melyről bővebben itt tudsz olvasni.

    FitZone Instagram post