LOGÓTERVEZÉS
A logó a márka cégére, annak azonosítására szolgál. Mindenféle felületen találkozhatunk vele: névjegykártyán, levélpapíron, honlapon, a céges formaruhán, az üzlet kirakatában, stb., ezzel is egy folyamatos vizuális megerősítést generálva partnerekben. Egy jól bejáratott logó az ismerősség érzés alapján képes bizalmat kelteni az ügyfelekben.
A jól funkcionáló logó egyedi, jól felismerhető, és tükrözi a cég vagy a márka személyiségét. Tervezésekor figyelembe kell venni a célközönség vizuális nyelvét is.
A logó az arculat központi eleme, így a színeivel, a formavilágával és a stílusával kihatással van a teljes arculatra. A kialakításánál fontos szempont az is, hogy alkalmasnak kell lennie mindenféle hordozón való megjelenítésre kis mérettől egészen az óriás felületekig.
A LOGÓTERVEZÉS MENETE
1. Feltérképezés
Megismerem a márkát vagy vállalkozást, a célközönséget és a fő kommunikációs üzenetet.
2. Kiindulási vázlatok elkészítése
3-5 különböző kreatív koncepció tervezése.
3. Logó kidolgozása
A kiválasztott koncepció kidolgozása.
4. Egyeztetési körök
Az elkészült terven csomagválasztástól függően még további 2-3 alkalommal lehet változtatásokat kérni.
5. Átadás
A végleges terv átadása vektoros és pixeles formátumokban.
LOGÓTERVEZÉSI CSOMAGOK
Alap csomag
Logótervezés- Kreatív koncepciók száma: 3
- Egyeztetési körök száma: 2
- Színes és fekete-fehér változat
- Pixeles és vektoros formátumban
- Figuratív vagy tipográfiai logó
Extra csomag
Logótervezés- Kreatív koncepciók száma: 5
- Egyeztetési körök száma: 3
- Színes és fekete-fehér változat
- Pixeles és vektoros formátumban
- Reszponzív logó változatok:
- Figuratív vagy tipográfiai logó + márkaneves változat +
- szlogennel kiegészített változat
Ha érdekel a közös munka, vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeimen! A projekted megismerése után egyedi árajánlatot küldök 24 órán belül.